Mina paradis

Det finns tre platser jag tycker allra bäst om. Dessa är vid Kapp-Ahl på Gyllentorget, utanför H&M samt vid Stora Hotellets veranda. Där står jag i solgasset och njuter av vårsolens glans. Eller höstsolen om det nu är höst. Sen finns det ytterligare ett ställe jag trivs på, men det är hemligt så det tänker jag inte avslöja. Men det är bakom pelaren uppe vid Ågatankiosken. Där står jag och smyger på folk och sticker fram huvudet då och då. Ibland när det kommer en ful filur sträcker jag helt sonika ut armen för att skoja med dem. Men bara armen, själv står jag kvar bakom pelaren. Jag undrar vad de tänker? Jaha, där kom det en arm. Vad olyckligt, då måste jag gå runt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0