Ur led är tiden

Det var bättre förr säger folk, men jag vet inte jag...
Igår var det inte särskilt bra och inte i förrgår heller. För att inte tala om fredags, det var en riktig skräpdag. Då gjorde jag ett av mina månatliga besök på...äh...kliniken. Jag har ju uppnått den ålder när hälsan gör sig påmind. Eller förresten, jag har ju alltid hälsat på folk, så för min del är det ingen större skillnad. Nåväl, doktor Svanström menade i alla fall att jag borde göra ett så kallat PSA-prov, vad det nu innebär. Han förklarade att det hade med cancer att göra, men han kan inte vara riktig klok, för det vill jag ju självklart inte prova. Så jag vandrade helt sonika därifrån - och kommer inte sätta min fot där igen. Månntro han är från Norrköping? Skvatt galen verkade han vara i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0