Får jag bli din danskavaljer?

Häromdagen åt jag min sedvanliga lunsj på Lorient. Då kom det fram en stilig karl som kallade sig för Salsakungen. Han frågade om jag brukade dansa salsa och jag svarade såklart jakande på det. För är det något jag verkligen kan så är det att inta ett dansgolv med ståtlighet och pondus. Salsa har jag inte provat, men övrig styrdans behärskar jag till fullo. Fast det vore lättare om de inte envisades med att spela en massa högljudd musik samtidigt, jag tycker det är vanskligt nog att koncentrera sig på stegen utan att ha en massa oväsen i öronen. Nej, det är verkligen ett oskick stadens dansetablissenmang har att de spelar en massa musik. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0