Veckovill

Om söndagen tycker jag icke, måndagen däremot - halleluja! Då är butiker öppna och folk ute på gatorna. Det finns mycket att speja och spana på och många oupptrampade marker att gå. Eller nja...jag har ju redan knallat längst de flesta gator i staden. Men igår kom jag på ett nytt sätt att liva upp tillvaron. Om jag promenerar baklänges öppnar sig nya perspektiv och jag får se världen ur en helt ny synvinkel. Så det har jag börjat med. Men det är ett rackarns ofog av kommunen eller vilka det är som sköter det att det sitter en massa skyltar, papperskorgar och annat bråte på stadens torg och gator. Bara idag har jag slagit mig fördärvad åtta gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0