Lust och fägring stor

Aaah...vad mycket granna damer det finns ändå. Men tro inte att jag är en sån där kvinnokarl och bossanova, nä jag vet minsann att föra mig. Jag skulle aldrig göra en framstöt utan att först förvissat mig om att intresset är ömsesidigt.
Min metod går ut på att jag ställer mig blick stilla utmed en vägg och låter damerna passera i lugn och ro. Skulle de snegla mot mig och ge mig en lysten blick vet jag att det är fritt fram och approcherar dem. Ibland får jag stå så en bra stund utan att få gensvar, igår blev jag exempelvis stående i min staty-pose hela dagen utan att någon kärlekslåga tändes. Puuh..det där med att vara gentleman är minsann en ansträngande syssla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0